Error!

Date: 2012-09-13 Time: 21:44:35 \ Category: Allmänt
All text som hörde till bilderna på inlägget innan detta kom konstigt nog inte med! Störande!

Jo jag skrev som så att : Trots ett tandläkarbesök så blev detta en underbar dag! Fick sms igår kväll av Agge att dom va på väg till Västerås igen och hon ville komma till oss idag. Underbart!
Så imorse 07,30 knackade puppan min på dörren och vi åt frukost tillsammans medans Orre och Ville låg och sov. Mysigt!
Sen åkte vi till erikslund och shoppade lite. Och för en gångsskull va det shopping till mig :) Hade ett presentkort som jag passade på att uttnyttja! Superkul! Agge handlade lite fint med :)
Hittade ett par supersnygga stövlar med, to die for! Men de va för dyra så det fick va. Kan inte få allt ;)
Vi lunchade på ikea innan vi åkte hem igen.

Sen nu ikväll har vi lagat mat tillsammans. Spelat yatzy:) Och bara umgåtts! Precis som vi alltid gjort <3
Fredrik dök upp på kvällen med efter att ha jobbat hela dagen.
Saknar henne så mkt min fina Agge, önska dom kunde stanna här!
Men imorgon åker dom hem igen. Först ska vi äta lunch tillsammans :)

Ville drömmer mardrömmar. Stackarn. Gråter högt i sömnen och riktigt skakar av gråt. :( Då vill man nästan väcka honom och trösta och krama om bebisen. Men det går inte. Utan sätter mig och stryker honom över ryggen istället ihopp om lite tröst. Undra vad det är för hemskheter som pågår i hans drömmer. Lilla hjärtat <3

Tandläkarbesöket då:
Det kommer bli en svindyr historia. Dock inte lika dålig status som jag trodde. Jag hade två hål och massa tandsten som ska tas. Men visst det räcker till. Slutnotan : 4122kr när allt är gjort:( Förstår verkligen folk som inte går dit. Man har inte råd med de summorna! Helt sjukt! Tandvården borde fungera på samma sätt som sjukvården. Höj då skatten med nån krona så man kan få det så. Galet! SÅDESÅ!

Nu ska jag sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...