Första natten

Date: 2012-09-01 Time: 21:47:26 \ Category:

Inatt väntar första natten i skultuna i nya hemmet :) känns konstigt att helt plötsligt bo någon annanstans.
Försöker natta min son som tycks känna av miljöbytet för han vägrar somna. Han är supertrött men bara vägrar.
Jag är med trött. Sov som en kratta natten till idag. Och tror inte det blir bättre inatt. Alltid svårt att sova första natten på nytt ställe.

Men kommer ju åka in till stan ett par ggr/ vecka. Hälsa på Tiina, sen har vi ju stadiga dejter med Johanna och Wilmer:)

Vi har i varje fall fått ut alla möbler för gamla stället. Fått fin fin hjälp idag. Så här står det säckar och lådor överallt. Så imorgon är det bara hugga i och börja packa upp ordentligt. Orre ska bort till gamla stället och tömma de sista små sakerna.
Sen ska vi även åka och titta på matsalsmöbler imorgon :) jippie! Ett ekbord med 6 stolar. Har alltid velat ha det den dagen då man får plats med det. Och nu gör vi ju det :) så vi får se om det är nått att ha.

Nu ska jag nog dricka en öl och klappa mig själv på axeln för gott arbete idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...