Härliga solen

Date: 2012-09-24 Time: 11:14:00 \ Category: Allmänt
Idag är det fint väder :) Men kallt ute. En riktig höstdag! Ska ge mig ut sen en sväng med Ville på liten promenad. Nu sover han och jag håller på med tvätten. Supertråkigt men måste göras!

I förra veckan jobbade jag lite ju. Va superkul! att få komma ut och göra något annorlunda. Prata med vuxna människor:) Även om jag älskar att prata med Ville, så är det rätt trevligt att kunna få ett svar som man förstår ibland :)
Blir lite fler dagar i nästa vecka. Denna veckan jobbar Orre fm då stannar jag hemma med min bebis :)
På tal om bebis så blev Ville 5 månader igår! Stor kille! Vi va iväg i lördags till babyproffsen och köpte en ny bilstol. Den är superbra och han sitter som den kung han är i den :) Köpte även en nackkudde till som hjälper till att stötta upp huvudet när han sover i stolen.

Denna veckan kommer bli så bra! Fredrika, Bengan och Alvin kommer på torsdag :) De ska passa Ville fre-lör. Vi ska på kryssning. Så det kommer vara första gången vi är ifrån honom ett helt dygn. Hoppas det kommer gå bra bara :)

Nu ska jag hänga upp den tråkiga tvätten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...