Hemåt

Date: 2012-09-29 Time: 17:32:45 \ Category:

Sitter på bussen på väg hem från Stockholm. Vi va på kryssning igår:) och Gud så roligt vi har haft det!
Va helt underbart att få umgås tillsammans igen, som ett par :)
Äta god mat och partajja och umgås med fina vänner! Ett toppen dygn verkligen!

Men jag har saknat Ville något förskräckligt! Han va så ledsen igår när jag ringde och då va jag nära att hoppa av båten och åka hem igen.
Men det gick bra tillslut. Han har varit snäll mot moster, men vaknat tidigt :) Sötnosen!

Nu när vi kommer hem har Fredrika gjort mat :) mums! Ska krama om min son i en evighet med :)
Sen blir det nog ett glas vin tillsammans med Fredrika och Bengan, när barnen lagt sig för natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...