Läkarbesök och mys-fika

Date: 2012-09-26 Time: 14:11:27 \ Category: Allmänt
Dagen började med ett läkarbesök. Pga utslagen som Ville fått. Läkaren tittade lite snabbt på honom och sa att det är atopiskt eksem. Så han skrev ut två sorter cortison salva som vi ska köra med nu en period. Är det inte bättre inom 10 dagar så ska vi höra av oss igen. Men det är inget som smittar ialla fall. Skönt! Gosebebisen charmade läkaren ordentligt och han tyckte det va ett häftigt namn vi gett vår prins :) JAG VET ;) haha!
 
Sen styrde vi kosan mot Johanna och Wilmer. Vi hade stämt fika-dejt och egentligen promenad. Men det va sånt skit väder idag så vi skippade promenaden och fika istället. Så himla kul :)
Smaskiga muffins bjöd hon på med!
Wilmer och Ville fick busa och dra lite i varann. haha. Sötnosarna! Och mästerfotografen Johanna tog så fina kort på dom. Denna klanten (dvs jag) glömde ju kameran såklart. Typiskt mig! Well well, fick korten precis skickade till mig och lägger upp några här på sötnosarna.
 
Ville somnade så fort jag satte honom i bilen efter allt bus. Och sover än, bar upp honom och la honom i sängen. Det tar på krafterna att träffa kompisar :)
 
Vad händer annars idag? Jo vi ska röja ur gästrummet så Fredrika m familj kan sova där imorgon när dom kommer. Sen kanske det blir en snabb-sväng till expert med och kika lite.
Efter detta ska vi nog på lite kalas här i skultuna.
Full rulle ;)
 
 
Här ska vi peta lite och se vad som händer :)

 
puss puss <3
 
 
    Slappar-killarna!
 
 
   Älskade barn!
 
Dom är ju bara för söta killarna! Nu kom sambon hem och och jag ta och vandra till apoteket så vi kan börja smörja lill-killen i ansiktet.
 
Tjoflöjt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...