Stackars Ville

Date: 2012-09-25 Time: 21:03:49 \ Category:

Ja det är synd om honom, min älskade bebis. Utslagen blir bara fler och fler och har sen igår blivit värre:( fått läkartid till imorgon, så hoppas på en lösning och att han hittar problemet bakom utslagen. Det stora som sitter på vänster kind är ilsket rött och vätskar sig! Usch!
Han har också börjar klia sig där, och på armarna. Jobbigt för honom. Inga salvor hjälper heller.

Idag har vi promenerat. Eller jag har promenerat och Ville har sovit gott i vagnen :) gick en sväng till Kickan som bjöd på kaffe :)
Jag åkte en snabbis till erikslund och bytte en mössa och ett par byxor.

Imorgon ska vi, bortsett från läkar-besök, åka hem till Johanna och Wilmer och fika:) ska bli super skoj :)
Går grabbarna busa loss lite tillsammans :)

Sen ska vi städa här hemma på eftermiddagen...boring! Men ett måste. Måste få ordning på gäst-rummet inför torsdagen när Fredrika, Bengan och Alvin kommer.

Jo! En till rolig sak!
Min storasyster och hennes man kommer hit nästa vecka över en natt :) jippie! Ska bli roligt att träffa dom. Inte setts på snart tre månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...