Tyst och tomt

Date: 2012-09-30 Time: 13:12:48 \ Category: Allmänt
Nu har Fredrika, Bengan och Alvin åkt hem. Så tyst och tomt det blev.
Va roligt att ha dom här. Det är stunder som denna som jag hatar avståndet hem. Man träffar folk alldeles för sällan och det är inte det lättaste att bara åka ner heller.

Ville har varit snäll mot sin moster och kusin när vi va borta:) Duktiga killen!
Igår när vi kom hem så hade Fredrika fixat mat. smaskens värre! Blev väldigt lugnt igår. Efter barnen somnat så dröjde det inte länge innan Fredrika och jag gick och la oss också. Bengan och Orre satt uppe en stund längre och drack någon öl och tjata skit :)
 
Nu sover lilleman här. När han har vaknat ska vi bort till Tiina och Tomas och bli bjudna på lunch :) Härligt när man slipper laga mat själv.
Ingen förberedning, ingen disk ;) Gött!
Sen efter det ska vi iväg och storhandla. Ville behöver blöjor och lite annat smått. Skåpen behöver fyllas på också.
Ett nödvändigt ont.
 
Tiina och jag ska nog åka neråt snart. Åker mitt i veckan så stannar vi över i Limmared och åker sen en dag till gekås :) Shoppa till plutten och handla julklappar till alla barnen i familjerna Andersson/Axelsson/Jansson.
6 st barn numera i våra familjer tillsammans :)
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, avstånd suger verkligen. Och Fredde sa att det kostar nästan lika mycket för en tågresa för er, som det gör för mig att flyga hem :o
Ska ni bo där uppe "för alltid"? Eller är planen att flytta mer söderut tillslut?

2012-09-30 @ 18:24:42
Postat av: Emma

Ja Sara det suger! Och det stämmer att det är svindyrt med tåg över helgerna!
Vi ska inte flytta någonstans.
Men man vet ju aldrig i framtiden heller vad som händer

2012-09-30 @ 20:08:28
URL: http://Eskaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...