Uppe med tuppen!

Date: 2012-09-12 Time: 17:50:43 \ Category:

05.30 klev jag upp idag. Och det berodde inte på min son. Utan vi skulle lämna in bilen på verkstad kl 07.30.
Dock vaknade ville och fick mat samtidigt. Men till och med han tyckte det va på tok för tidigt att gå upp så han somnade om. Vi fick väcka honom 06.10 stackarn.

Så nu börjar jag känna mig lite trött faktiskt.

Vi är på väg hem från stan. Varit och hämtat bilen, katching, ett par tusenlappar fattigare - kamremsbyte och annan service. Drog en sväng till babyproffsen med och köpte en hoppgunga till Ville. Spanade även in en bilstol till honom där. En britax, 9-25 kg. Snart är det ju dags att byta. Visserligen väger han inga 9 kg än men det skadat inte att se sig om.
Hoppgungan gillade han:) även om han va lite smått skeptisk i början. Men vi satte en handduk i sitsen så han kom lite högre upp i den då själva sitsen va aningens för stor än ( tack för tipset Johanna :) )

Köpte nya nappar till hans flaska igår med. De va från 4 månader. Och som det rann i dom. Dock gick det nog lite för fort för Ville, för han kräktes rätt rejält efteråt. Får nog lugna oss med dom ett tag till.

Och imorgon väntas fler utgifter. Tandläkaren! :( usch! Känns som jag går min "döds-dom" till mötes. Blä!

Ikväll ska jag och Ville plaska i badkaret:) kanske inte så mkt plaskande för mig men för honom :) ser fram emot när han kan sitta i sin badstol framför en i badkaret. Så man får armarna lite mer fria. Då kan han busa ännu mer :) men än är han för liten för den. Och så värst bråttom har jag inte egentligen heller.
Njuter av min bebis varje sekund :) han behöver inte ha bråttom att växa upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...