Usch och fy!!

Date: 2012-09-17 Time: 16:06:42 \ Category:

Mår skit :(
Åkt på en vrål förkyldning! Inte sovit bra inatt, inte heller Ville, han ha vaknat
Två ggr inatt (vilket han inte gjort på lääänge) och fått mat. Så dåligt med sömn ihop med hemsk förkyldning och hemskt magont. Kan denna dagen bli sämre?
Orre tog Ville imorse ialla fall. Så jag kunde lägga mig liten stund till. Vilket va underbart. Sen har
ville sovit mkt under dagen nu, tack och lov! Hittills har han sovit i över två timmar nu. Så jag kunde vila en stund på soffan med. Underbart!
Stackarn barn, tycker nog mamma är super tråkig idag.
Får ta igen den en annan dag.

Nu ska jag överdosera nässpray och lägga mig ner igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...