Utgifter utgifter utgifter!

Date: 2012-09-10 Time: 12:31:03 \ Category:

Har man det inte så får man det!
Har bokat tid till tandläkaren på torsdag. Kommer bli en svindyr historia. Har flera hål! Skit-tråkigt! Och det handlar inte om att jag inte borstar mina tänder, för det gör jag!
Men jag är en stor godis-gris! Så får väl egentligen skylla mig själv!
Så förbannat störande bara, och speciellt att det ska va så äckligt dyrt att gå dit! Är ju därför man drar sig för att gå med. Man har inte råd med de stora summorna! Helt idiotiskt att det inte kan vara som det är med sjukvården!
Skit och pannkaka!
Det gör mig förbannad!

Annars?
I lördags va Agge och Fredrik här! Alltid roligt att få besök "hemifrån" :) jag menar, det får man ju inte allt för ofta!!
Va roligt att se Agges fina mage med :)
Så mysigt att gå i väntans tider:)
Jag bjöd på mat och vi umgicks.
Hemma-gjord pizza och chokladpudding med grädde till efterrätt! Mums!
Förhoppningsvis hinner vi ses en gång till innan bebisen anländer :)

Har nyss lagt Ville i vagnen och han sover. En riktigt gnällig dag har han! Inget har hittills varit särskilt bra. Utan allmänt missnöjd och gnäller oavbrutet. Det orkar inte jag höra på nån längre tid idag.
Idag är inte tålamodet det bästa!
Hoppas han sover färdigt nu och inte bara kör en power-nap.

Igår följde jag med Tiina på bilbingo, hade hoppats på att håva in storvinsten på 44000 kr. Men icke! Vi vann inte en enda krona. Osis!

Ska snart börja laga mat, kan dock inte riktigt bestämma mig vad vi ska äta idag till lunch.
Men va skönt det är att ha diskmaskin:) och inte behöva stå och diska precis allt efter man ätit. Lyxigt värre:)

Skriver kanske några rader senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...