Lite blir stor

Date: 2013-04-24 Time: 08:09:12 \ Category: Allmänt
2012-04-23 kl 15:20 föddes vår lilla prins, 4610 gr och 53 cm. En stor klump kärlek :)
Jag kan inte begripa att ett helt år har passerat alla redan! Igår fyllde prinsen alltså 1 år. Födelsedags-killen fick mysa runt extra länge i pyjamas :) Så här fort gick inte tiden innan man fick barn! Helt otroligt! Så mkt har hänt på ett år. Det har varit det bästa året i mitt liv <3 23/4-2012 va mitt livs bästa dag :)
Ljuvliga barn :) Nu går han mer än vad han kryper. Och nästintill springer fram vissa gånger. Oj så fort det går! Han har bråttom fram ;) Ser förbannat sött ut när en liten plutt går fram och tillbaka. Och vandrar iväg på egen hand för att utforska hemmet :)





Jag bakade banankaka på morgonen och Ville lekte med sin boll som han fick. När det va dags att vila på fm så totalvägrade han! Hur jag än försökte så gick det inte. Men till slut så gav han upp och somnade i min famn. Men det varade inte länge. Han sov endast i 30 min.
Det va allt, på hela dagen! På em så vägrade han sova med. Man kan ju missa något på sin födelsedag :)
 
Vid 11.00 kom Wilmer och Johanna på besök. Vi gratulerade pojkarna :) Wilmer fyller ju år dagen efter Ville. Så han fick en liten present ifrån oss och Ville fick jättefina presenter ifrån dom. tack så mkt :) De leker på så fint tillsammans Ville och Wilmer, sötskruttar :)

 
 
 
 
 

vid 14,30 typ kom Fredrika och Alvin :) Så fick kusinerna busa. Och Ville fick sin present ifrån dom. En fin bil med ett litet släp fyllt av uteleksaker :)




 
 
 
Kalaset började vid 17,00 och Ville fick fina presenter av sin faster, farfar och av "Farmor-Ingegerd". Tack för det allihopa :) Tårtan och fikat va också uppskattat. Alla tyckte det smakade gott :)
 
 
 
 
 
 
mmm, gott med tårta :)
 
 
Vi tackar för alla gratulationer till Ville på hans stora dag :) Blir lite mer firande när vi åker neråt och hans kusiner kan gratulera honom också :) Och vi kan gratulera två av dom. Emelie och Sophie har och fyller år nu i April också. Barnen ringde facetime igår kväll och sjöng för Ville :) Så sött!
 
Idag får vi se vad som händer. Ska väl ta oss ut och hitta på nått. Fint väder ute men det blåser tyvärr. Men att sitta inne en hel dag med två små barn är inte det roligaste.
 
Jag tror att den allra roligaste leksaken Ville fick igår är nog hans boll, enligt honom själv :) Nu på morgonen har han lekt massa med den :)
 
 
 
 
 
 
 
Idag skickar vi en stor grattis-hälsning till Wilmer på din 1 års dag! Grattis söt-skrutten ifrån kompisen och hans familj :)
 
Nu ska jag dricka mer kaffe och se efter vad min "inneboende" har för sig :)



 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...