Trött kille

Date: 2013-04-03 Time: 20:24:46 \ Category:

Ville och jag åkte till Kickan en sväng ikväll. Mot slutet så va han så trött stackarn så han la sig med sin snuttefilt på golvet och lutade huvudet mot den. Så söt. Släppte inte snutten alls.
Då va det dags att åka hem. Bada Lill killen och sen i säng.

Min parfym kom innan :) men buggysnuggle'n får jag vänta på tills imorgon.
Igår va Ville och pappa på toys r us och plutten fick såklart en present av sin pappa :) ett aktivitets-bord tror jag det heter...typ, eller nått :) roligt tycker han det är iaf :)

Nu väntar jag in greys anatomy. Underbart! Sen nana natten och ny arbetsdag imorgon.
Tjoflöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...