Vår?

Date: 2013-04-05 Time: 07:19:14 \ Category:

Fåglarna kvittrar, solen skiner och två tranor flög förbi nyss - är våren på gång?
Det känns så iaf :) så härligt!
Men med denna sol så vaknar också mina ärkefiender till liv. Getingar och humlor!
Fredrika hade sett en geting i Tranemo häromdagen - usch!!
Nu ska man inte bara varit livrädd för dig själv utan också för att Ville ska bli stucken. Och försöka att inte projicera min rädsla till honom. Hur ska detta gå?

Igår kom Villes buggysnuggle :) ska tvätta den innan vi inviger den. Kanske va den lite tjock i materialet men det gör inget. Fungerar fint nu och även i höst :) och på kyliga sommarkvällar med för den delen :)

På väg in till jobbet nu. Gör en halvdag idag.
Sen där hemma står dammsugarn givakt och väntar in min order. Den ska få jobba hårt sen ;) moppen kan få sig en och annan omgång också.

Förra veckan skulle vi ju gå på buffé på brukshotellet här, men vi såg fel på datumet och det är idag istället. Så kanske att lilla familjen går ner dit en sväng ikväll och äter.

Duktiga Ville har sovit hela nätterna i en vecka nu! Skönt!
Kanske är det den nya vällingen (fullkornvälling från 12 mån) som gör susen? Nått är det och bra är det :)

Idag känns livet underbart :) jag älskar min lilla familj och framförallt min ljuvliga lilla son ❤
Livet utan barn känns helt otänkbart. Det är det mest naturliga som finns att han är hos oss :) som om det alltid varit så. Skulle aldrig vilja gå tillbaka till det som va förut. Så självklart va det från första stund vi såg honom.
Trots att han bara varit hos oss i ett år så kan man aldrig föreställa sig ett liv utan honom :) barnen är det bästa och mest dyrbara vi har ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...