Blandade känslor

Date: 2013-02-28 Time: 20:39:28 \ Category: Allmänt
Idag fick jag mail från handläggaren för förskoleplaceringar. Ville har fått en plats här i Skultuna. F.o.m 21/5. Och helt plötsligt känns det så oerhört snart. Vet inte riktigt vad jag tänkte när jag satte maj på ansökan. Ansökte om dagisplats när han va nyfödd typ. Tänkte mest att det är nog bra att ta ett ganska så tidigt datum för man får säkert inte plats då ändå. Iom att det är många barn häromkring som behöver platser. Men jo då, nu fick vi det minsann. Och visst det är ju kanonbra! Fick på den förskolan som jag hoppades på också.
Han kommer vara där på "Lek-tid" nu ibörjan. Är inte ens tal om några flera timmar förrän efter semestern. Så inga långa dagar på dagis. Det är han för liten för ännu.
Men prinsen är ju över ett år då. Oj så fort det gick!
Men roligt och skönt också att vi fått plats så nu behöver vi inte oroa oss över det :)

Nu ska jag snart göra mig redo för sängen. En liten arbetsdag imorgon också. Sen är det ledighet som väntar. Vi åker till Limmared/Tranemo på lördag morgon :)

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...