Papper, papper, papper

Date: 2013-02-27 Time: 20:19:08 \ Category: Allmänt
Jag drunkar nästan i alla papper på jobbet. Sjukt mkt handlingar som jag går igenom och som ska arkiveras. Skulle nog nästa kunna bygga ett hus av alla dess papper ;)
Skrivbordet jag sitter vid är helt dolt pga alla papper. Det får absolut inte bli tvärdrag, då är jag körd ;)
 
Vilken underbar dag det varit idag - vädermässigt. Önskade att jag varit hemma istället med Ville. Kunde vi tagit promenad och njutit ute i solen. Det hade verkligen varit en perfekt dag :)
 
Vi har varit och hälsat på Tiina en sväng i afton. Åt pizza ifrån Västerås godaste pizzeria (enligt mig), Lorenzo. Äkta stenugnsbakat pizza. Mumma, men godast är pizzasalladen tycker jag :)
 
Jag vill också smaka!
Lite skinka fick han smaka på.
Och ni må tro att han gjorde allt i sin makt för att se till så att vi verkligen skulle förstå att han ville ha. Ställde sig på tå för att nå upp ordentligt :)
 
Har haft två suveräna nätter. För Orre har tagit hand om Ville så jag fått sova. Gud så skönt det varit! Även om den inbyggda klockan väcker mig ett par ggr, så har jag sovit gott ändå. Kännt mig rätt pigg när jag gått upp. Love it!
 
Jag va inne en sväng på kappahl idag. Ville ska få en tuff skinnjacka tänkte jag. Men såklart va de slut i hans storlek. Typiskt! Hoppas på att hitta en snart ändå. Va extremt utplockat inne i stan på just den affären.
Tänk vilken söt liten tuffing vi kommer att ha då :)
 
Nu är det snart dags för Greys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...