Segläge

Date: 2013-02-07 Time: 20:52:12 \ Category: Allmänt
Har haft lite brist på motivation de senaste dagar och inte orkat uppdatera här.
Inte allt för mkt har hänt heller, så ingen har misst nått ;)
Jag har blivit frisk! Jippie! Äntligen blivit kvitt den där eländiga magsjukan! BLÄ för den!
 
Jobbat idag igen, hjälpt till nere på kontaktcenter. Roligt :) Imorgon är det lite jobb igen. Halvdag. Lite lagom en fredag. Sen blir det hem och ta hand om Ville-plutten.. Eller ska jag säga, Igeln? Plåstret? Hmm, kärt barn har många namn ;)
Det senaste är att förfölja mamma vart hon än går och sen dra och hänga henne i byxorna oavbrutet.
Visst, super-gulligt...stundtals. Men ibland vill man liksom kunna skaka av sig honom och få lov att andas utan att någon hänger en i benet precis hela tiden.
haha!
 
På lördag är det mys på hög nivå. Och nej jag pratar inte om den där melodifestivalen, eller mello som folk envisas med att förkorta det till. Jag HATAR förresten ordet Mello. Likaså Mellis = Mellanmål. Usch! Jag och Agge har diskuterat detta massvis med ggr. Hon tycker samma som mig :)
På tal om Agge. Det är ju Hon och Fredik och lille Viggo som kommer hit då :) Vi ska tillbringa lördag-kvällen tillsammans :) Blir nog ett glas rött tillsammans och god mat. Hur kul som helst :)
 
<3
 
Jag måste verkligen gå iväg och få mina ögonbryn nopprade!! Herregud som jag ser ut! Kevin i BsB igen! Pinsamt att visa sig ute offentligt ju!
Ska nog göra det här nere på Skultuna SPA tror jag. Får lov att göra det i nästa vecka när jag är hemma hela veckan med Ville.
För så här kan det inte få pågå, kommer ju snart inte ha ett ansikte kvar. Bara ett gigantiskt ögonbryn som täcker allt!
My GOD!
 
Nu går ögonen i kors på mig. Tänker lägga mig strax. Upp med tuppen imorgon igen.
Natti natt alla där ute.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...