Dumma kyla

Date: 2013-01-19 Time: 09:19:00 \ Category: Allmänt
Den här förbannade kylan -22 grader ställer minsann till det för oss. Vilsonson alltid sover ute nu för tiden kan inte göra nu. försökte nyss bära honom till sömns, han somnade....men vaknade efter två minuter igen. Det blev för varmt i min famn. Hade ju brassat på elementen igår. Så nu fick jag sänka det lite. Eländes elände...
får ta det säkra kortet sen. Åka bort till Tiina och Tomas och gunga med honom i deras fåtölj, då somnar han alltid.
 
idag ska vi en sväng till erikslund. Kolla runt lite. Se om jag hittar nått roligt, måste in på Ikea och köpa lite petskydd och skydd för bordskanterna.
 
vad gjorde vi igår då?
 
först va vi nere på stan en sväng och lunchade med Mia och Liam. Det va mkt trevligt :) Ville skrämde stackars Liam. Är inte förvånad då min son tenderar att vara lite högljudd ;) men efter en liten stund så va han inte så läskig längre :) grabbarna fick krypa runt lite på golvet när de tröttnade på att sitta stilla. Inte helt lätt då det är massa annat folk runtomkring. Men det gick fint :)
 
sen på eftermiddagen tog Orre med sig Ville på promenad och jag kunde städa hemnet ordentligt. Så mkt enklare att göra när ingen är hemma. 
Kvällen va lugn. Orre stack iväg till jobbet och jag glodde lite tv innan jag gick och la mig. 



 
Har sovit dåligt dock. Kan inte skylla helt på Ville. Visst han har varit lite orolig men det är främst jag som legat och grubblat massa och hade svårt att släppa alla tankar och komma till ro helt och hållet.
 
nu har min klätterapa lämnat en present i blöjan till sin mamma - är väl dags att ta hand om det då ;)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...