Inredning på gång

Date: 2013-01-11 Time: 09:52:00 \ Category: Allmänt
Yes! Villes rum ska fixas till i helgen. Skulle ha gjort det förra helgen men iom att han blev sjuk så har det inte prioriterats. Nu har jag hittat superfina gardiner till honom också. Funderar på att lägga in en beställning :)
Vad tycks? Fina va?

Lill-killen sover gott i vagnen på balkongen så jag får lite tid för mig själv. Skönt! Kan sitta och pilla navelludd om jag så önskar ;) det är skönt att bara få va en liten stund med jämna mellanrum utan att nån behöver kollas eller underhållas :) ska koka mig en skvätt kaffe och sen greja lite här hemma. Får väl se hur länge han sover. De senaste dagarna har han sovit i två timmar på fm, när han fått sova ute. (Bara för jag skrev det så lär han väl vakna om 5 min)

Nähä...kaffe va det :) adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...